Przejdź do treści

RPG

Sesje RPG

Aby zapisać się na sesję RPG, wejdź na kanał rpg, znajdź interesującą Cię sesję i dodaj pod nią reakcję ✅.

Piątek

Randomowy Cy_Borg! Wszystko Losowane!

Sesja będzie od początku do końca improwizowana. Podstawy fabuły oraz postacie graczy zostaną wylosowane tuż przed sesją na stronie https://cy-borg.makedatanotlore.dev/. Co się stanie potem zależy tylko do osób grających i prowadzących. I tyle. Bez drobnego druczku. To wcale nie eksperyment! Jaka symulacja? Programowanie Ci gliuczuje? Świat przecież zawsze tak wyglądał... Prawda?

  • Czas: 15:00
  • Prowadzi: Róża
  • System/świat: Cy_Borg
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery: Ze względu na losową naturę sesji będę polegać na narzędziach bezpieczeństwa
  • Narzędzia bezpieczeństwa:
    • Karta X
    • Green, Yellow, Red
  • Ilość osób: 3-4
  • Ograniczenia wiekowe: 13+

Wyblakłe Ślady

W Zonie dzieją się przeróżne rzeczy których nie da się wyjaśnić, ta jednak potrzebuje tego, i wy postanowiliście się tym zająć.

  • Czas: 18:00
  • Prowadzi: Coopral Levi
  • System/świat: Stalker Gra: fabularna
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery:
    • brutalność
    • krew
    • inserty z anime
    • głupi humor
    • przekleństwa
    • śmierć
    • używki
    • +18
  • Narzędzia bezpieczeństwa: Karta X
  • Ilość osób: 3-4
  • Ograniczenia wiekowe: 18+

Król Lew w Latolandii

Dawny klub twórczości Walta Disneya rozpadł się na dwa gangi motocyklowe: Hieny i Lwy. Rywalizacja i rozboje trwały, aż do pamiętnej nocy, gdy przyroda opanowała świat. Po Katakliźmie, gdy technika obróciła się w pył konflikt ustał na cały tydzień. Tylko po to, żeby rozgorzeć na nowo. Lwy pod przewodnictwem Marka Maruchy uzyskały przewagę dzięki strusiom, które uratowali z sąsiedniego Zoo. Mknąc przez miasto Burj Al Babas dokonali wielu udanych akcji. Hieny ze swoją przywódczynią "Gohą" odgryzały się jak mogły, ale ich wierzchowce - wielbłądy na krótkich dystansach nie miały szans. Teraz w ruinach miasta trwa zażarty wyścig. W samym centrum w skamieniałym drzewie podobno leży Spełniacz Życzeń, a dziś w dniu środka lata droga stoi otworem...

  • Czas: 18:00
  • Prowadzi: Serget
  • System/świat: Summerland
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery:
    • Disney
    • marek marucha
    • przemoc
    • głupi humor
    • mutacje
    • kanibalizm
    • Makłowicz
    • Trupy
    • Apokalipsa
    • Sex
    • Brutalność
    • Wulgaryzmy
  • Narzędzia bezpieczeństwa: Karta X
  • Ilość osób: 3-4
  • Ograniczenia wiekowe: 16+

Trouble Brewing

Trouble Brewing czerpie z lżejszych, bardziej świątecznych motywów niż inne przygody Soulbound i jest idealny na okres świąteczny. Służy przedstawieniu bohaterom Jakkoba Bugmanssona XI, Generalnego Mistrza Browaru Władców Kharadronu i potomka najbardziej prestiżowego klanu piwowarów, jaki znał jakikolwiek świat - Josefa Bugmana! Bohaterowie dołączają do Bugmanssona na wycieczce po pubach, aby uczcić Początek Roku.

  • Czas: 18:30
  • Prowadzi: Kondyo
  • System/świat: Warhammer Age Of Sigmar Soulbound
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery: Nadużywanie alkoholu
  • Narzędzia bezpieczeństwa: Karta X
  • Ilość osób: 3-4
  • Ograniczenia wiekowe: 16+

Serce Lasu

Jesteście studentami archeologii, którzy przyjechali do Puszczy Białowieskiej badać kurhany, ale odnaleźliście tu więcej niż tylko ciekawe stanowiska. Niechętne spojrzenia miejscowych, ginący ekwipunek, poczucie bycia obserwowanym, gardłowe wycie nieprzypominające niczego naturalnego, koszmary... aż w końcu znaleźliście waszego profesora martwego. Ktoś rozszarpał jego ciało i nabił je na grube gałęzie pobliskiego drzewa.

Tego było już dla was za dużo. Wbiegliście do waszego starego samochodu i wcisnęliście gaz do dechy. Pędzicie wąską drogą, wskazówka prędkościomierza przesuwa się w prawo. Ale wciąż coś was ściga...

Sesja mocno improwizowana, wymagająca od graczy aktywności we współtworzeniu historii.

  • Czas: 18:30
  • Prowadzi: Rafał S.
  • System/świat: Kult: Boskość Utracona
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery:
    • Pościg
    • dzikie zwierzęta i inne zagrożenia naturalne
    • konflikt pomiędzy postaciami graczy
    • ciemność
    • ryzyko śmierci lub poważnych obrażeń postaci graczy
    • okultyzm
  • Narzędzia bezpieczeństwa: Karta X
  • Ilość osób: 3-4
  • Ograniczenia wiekowe: 18+

Tötäl Rändöm Mörk Borg!!!

Zagramy sesję generowaną na bieżąco. Można dorzucać swoje pomysły. Czyli Just-in-time compilation!

  • Czas: 20:00
  • Prowadzi: 7h3m0n
  • System/świat: Mörk Borg
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery:
    • przemoc
    • mroczne nieistniejące kulty religijne
    • cringe
    • flak
    • substancje odurzające
    • mrok
    • podziemia
    • apokalipsa
  • Narzędzia bezpieczeństwa:
    • Karta X
    • Lines and veils
  • Ilość osób: 3-5
  • Ograniczenia wiekowe: 18+

Lady Blackbird

Lady Blackbird ucieka przed zaaranżowanym małżeństwem z hrabią Carlowe.

Wynajęła Puchacza, przemytniczy statek powietrzny, by uciec z imperialnego świata Ilizjum do odległych rubieży Resztek i połączyć się ze swoim tajemnym ukochanym, królem piratów - Uriahem Flintem.

JEDNAKŻE — niemal w połowie drogi do Przystani, Puchacz został doścignięty i zatrzymany przez imperialny krążownik Dłoń Smutku pod zarzutem rejsu pod fałszywą banderą.

WŁAŚNIE W TEJ CHWILI Lady Blackbird, jej ochroniarka i cała załoga Puchacza są przetrzymywani w areszcie pokładowym, podczas gdy dowódca krążownika, kapitan Hollas, sprawdza przez radio informacje o zatrzymanym statku. To tylko kwestia czasu nim dowie się o listach gończych i o tym, że Puchacz należy do niesławnego wyrzutka, Cyrusa Vance'a.

JAK LADY BLACKBIRD I JEJ TOWARZYSZE UCIEKNĄ Z DŁONI SMUTKU?

JAKIE CZEKAJĄ ICH NIEBEZPIECZEŃSTWA?

CZY ODNAJDĄ UKRYTĄ KRYJÓWKĘ KRÓLA PIRATÓW? JEŚLI TAK, TO CZY URIAH FLINT ZECHCE POJĄĆ LADY BLACKBIRD ZA ŻONĘ? I CZY WTEDY, PO DOTARCIU DO CELU, ONA NADAL BĘDZIE GO KOCHAŁA?

Gotowe postacie, kilka początkowych pytań, które pomogą nam obudować świat gry, no i jakieś 3 intensywne godziny grania ;).

  • Czas: 20:00
  • Prowadzi: Gomez
  • System/świat: Opowieści z Błękitnych Przestrworzy
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery:
    • Przemoc
    • Wulgaryzmy
  • Narzędzia bezpieczeństwa:
    • Karta X
    • Green, Yellow, Red
    • Lines and veils
  • Ilość osób: 3-4
  • Ograniczenia wiekowe: 18+
Sobota

Ocalić królestwo

Jest to improwizowana gra fabularna, której akcja osadzona jest na przypominającym wczesne średniowiecze dworze pełnym intryg, romansów, magii i śmierci.

To gra typu story telling game. Nie ma tu mistrza gry, każda osoba siedząca przy stole jest jednocześnie mistrzem i graczem. Wszyscy tworzymy historię na równym poziomie. Nie ma tu nic ustalonego, poza kilkoma aspektami dotyczącymi samych postaci oraz konwencją. Nie oczekujcie więc gotowego świata, ani tym bardziej scenariusza - wszystko będziemy tworzyć razem, przy stole.

Postacie do wyboru: trzy męskie (Król, Hrabia, Rycerz) i dwie żeńskie (Wiedźma, Księżniczka).

  • Czas: 13:00
  • Prowadzi: Gordian
  • System/świat: Love in the Time of Seið
  • Przyjazna początkującym: Nie
  • Triggery: Trudno określić na tym etapie, ponieważ jest to gra w 100% improwizowana, jednak ustalimy triggery przed sesją, będziemy też korzystać z karty X. Nastawiajcie się jednak na "dorosłe" granie - wchodzą w grę dworskie intrygi, także takie rzeczy jak knucie, morderstwa, kłamstwa czy seks nie powinny być tu tematami tabu.
  • Narzędzia bezpieczeństwa: Karta X
  • Ilość osób: 4
  • Ograniczenia wiekowe: 18+

Plaga w Kapuśniakowie

XIX-wieczna polska wieś spotyka się z epidemią.

Grupa ludzi zniszczyła kapustę sołtysowi. Cztery morgi pola zniszczone, fragmenty zielonych liści mieszają się z błotem po wyjątkowo mokrym lecie. Podczas gdy Sławomir Ambroży Kapuśniewicz szacuje straty i rozpacza nad tragedią, jego parobkowie zaczynają chorować. Za nimi ich dzieci, ich żony, sąsiedzi... Grupa Badawczy spotyka się, aby mimo różnic w światopoglądzie zażegnać zagrożenie które odwróciło życie mieszkańców Kapuśniakowa do góry nogami.

  • Czas: 20:00
  • Prowadzi: Angy
  • System/świat: Cthulhu 7
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery:
    • seksizm
    • gaslighting
    • obraza uczuć religijnych
    • stereotypizacja
    • body horror
  • Narzędzia bezpieczeństwa: Karta X
  • Ilość osób: 3-6
  • Ograniczenia wiekowe: 16+

Akuratne anomalie archikonfraterki Adelajdy anormalnej

Adelajda Klein, zwana Szaloną, była maginią zafascynowaną strukturą przestrzeni. Zaginała ją i kleiła. Przeciskała się między wymiarami, zwijając je w nieeuklidesowe konstrukty. Czasoprzestrzeń potrafi jednak czasem odbić. Przyczajony pomiędzy krzywiznami rzeczywistości Ogar z Tindalos przyniósł jej śmierć. Teraz laboratorium czarodziejki stoi puste. Otwarte drzwi zapraszają poszukiwaczy przygód i skarbów, spośród których najcenniejszym jest słynna Amfora Klein.

Sesja przyjazna początkującym. Na sesji będziemy korzystać z narzędzi bezpieczeństwa.

  • Czas: 16:00
  • Prowadzi: Kurczak
  • System/świat: Durf
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery:
    • śmierć postaci
    • wiwisekcja demonicznych istot
    • pornografia i elementy seksualne
    • wulgarny język
  • Narzędzia bezpieczeństwa: Karta X
  • Ilość osób: 3-4
  • Ograniczenia wiekowe: 16+

Tötäl Rändöm Mörk Borg!!!

Zagramy sesję generowaną na bieżąco. Można dorzucać swoje pomysły. Czyli Just-in-time compilation!

  • Czas: 16:00
  • Prowadzi: 7h3m0n
  • System/świat: Mörk Borg
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery:
    • przemoc
    • mroczne nieistniejące kulty religijne
    • cringe
    • flaki
    • substancje odurzające
    • mrok
    • podziemia
    • apokalipsa
  • Narzędzia bezpieczeństwa:
    • Karta X
    • Lines and veils
  • Ilość osób: 3-5
  • Ograniczenia wiekowe: 18+

It's show time

Kolejny cudowny dzień. Minął tydzień od premiery Waszego najnowszego singla. Nieprzerwanie króluje on na pierwszym miejscu wszelkich list przebojów. Dzisiaj wraz z zespołem udajecie się do najpopularniejszego telewizyjnego show, by promować go w telewizji oraz zachwycić miliony fanów. Czy uda się? Przekonajmy się na sesji.

Zapraszamy do zagrania w Fabula Idol. Grę fabularną, w której wcielisz się w idola.

Sesja ok. 2h

  • Czas: 16:00
  • Prowadzi: May
  • System/świat: Fabula Idol
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery: brak
  • Narzędzia bezpieczeństwa: Karta X
  • Ilość osób: 3-5
  • Ograniczenia wiekowe: 13+

Canis Mysteris

Zapraszamy na niesamowitą sesję RPG w systemie Call of Cthulhu! 🎲 Wciel się w rolę badaczy, którzy przyjmują tajemnicze wezwanie od doktora psychologii Jeremy Manson'a, słowa doktora wprawiają w dreszcz niepokoju: "Przetrzymuje w więzieniu mężczyznę, który wykazuje dość... niezwykłe zachowania. Złudzenie jest kompletne i totalne — chodzi na czworakach i nie mówi ani słowa. Mówią, że je nawet z miski i odmawia sztućców! Nie pozostała w nim ani odrobina ludzkiego zachowania."

Czy ośmielisz się wkroczyć w mroczny labirynt umysłu, aby odkryć prawdę za tą tajemniczą przypadłością? Mity Cthulhu czają się w cieniach, a wasze decyzje kształtować będą los nie tylko jednostki, ale i całego miasta. Spotykamy się na konfrontację z ludzkimi koszmarami i istotami.

  • Czas: 17:00
  • Prowadzi: Jarosław Głogowski
  • System/świat: Zew Cthulhu
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery: kanibalizm
  • Narzędzia bezpieczeństwa: Rozmowa z MG
  • Ilość osób: 3-5
  • Ograniczenia wiekowe: 16+

Taniec we krwi

Rok 1937. Miasteczko położone wśród wzgórz, dolin i jezior północnej Anglii, oświetlany ostatnimi promieniami słońca bar hotelowy i wy, do niedawna obcy sobie ludzie. Przybyliście tu tego samego dnia, nie rozmawiając ze sobą wcześniej, z różnych miejsc na świecie. Recepcjonista bez słowa podał wam kopertę, która okazała się zawierać zdjęcie, na którym widać was jako dzieci, brata jednego z was oraz nieznanych wam mężczyznę i kobietę. Czyżbyście byli...

Poprzedniej nocy śniliście o uczestniczeniu w rytuale w kamiennym kręgu, ekstatycznym tańcu i ofierze składanej obsydianowym nożem.

Wszystkie radia w okolicy emitują tylko szum, chociaż miejscowi zdają się słyszeć zwyczajne audycje.

Noc powoli gęstnieje. Musicie dotrzeć do sedna tajemnicy zanim ta was pochłonie.

Scenariusz nawiązuje do klasycznych opowiadań Lovecrafta i ich charakterystycznej atmosfery kosmicznego horroru.

  • Czas: 17:00
  • Prowadzi: Rafał S.
  • System/świat: Trail of Cthulhu
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery:
    • Rodzinne tajemnice
    • obłęd
    • samobójstwo
    • przemiana ciała
    • przemoc
    • śmierć
  • Narzędzia bezpieczeństwa: Karta X
  • Ilość osób: 3-4
  • Ograniczenia wiekowe: 18+

Its Over! I Have the High Ground!

Rok 1941. Miasto MausStadt (dawniej Myszków). Gracze grają rodziną Brytyjskiego naukowca o polskich korzeniach Zefeniasza Ligęza, któremu przed śmiercią wykradziono super technologię ÜberChargen, która była nie dokończona zza jego życia.

Technologia została wykradziona przez Nazistowską Organizację Badawczą Ahnenerbe i testują ją w budynku papierni (cóż za przykrywka!) pozwala w teorii na stworzenie SuperŻołnierza na 24h. Waszym zadaniem będzie wykraść tą uber niebezpieczną technologię i zniszczyć wszelkie dowody na jej istnienie, ale czy pójdzie tak łatwo?

  • Czas: 19:00
  • Prowadzi: Fejmuss
  • System/świat: PULP MITY WOJNY
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery:
    • eksperymenty
    • naziści
    • przyrządy medyczne
    • głupi humor
    • pulp
    • TeamFortres2
  • Narzędzia bezpieczeństwa: Karta X
  • Ilość osób: 3-4
  • Ograniczenia wiekowe: 16+
Niedziela

Widmo kryzysu

Polis może mieć problem, a oficjalnie nie może mieć problemów, wy musicie się tym zająć.

  • Czas: 14:00
  • Prowadzi: Coopral Levi
  • System/świat: Stalker Gra Fabularna
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery:
    • pająki
    • brutalność
    • krew
    • inserty z anime
    • głupi humor
    • przekleństwa
    • śmierć
  • Narzędzia bezpieczeństwa: Karta X
  • Ilość osób: 3-4
  • Ograniczenia wiekowe: 18+

Nerthus - Opisowa szermierka, magia i perswazja.

Nerthus - system który nie miał żadnej premiery ani wydania, ponieważ to chałupniczo wykonywany przez ostatnie lata system do RP w polskim przeglądarkowym MMO.

Nie znajdziesz tu kostek, bowiem wszystko co robisz zależy od tego jak dobrze to opiszesz. Lanie wody nie przejdzie, więc lepiej zacznij czytać historyczne podręczniki do szermierki, jeżeli chcesz machać mieczem.

  • Czas: 14:00
  • Prowadzi: Karendar/Radnerak
  • System/świat: Nerthus
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery: Z założenia brak. Jeżeli grupa będzie chciała mieć bardziej lub mniej dark doświadczenie dostosuję się.
  • Narzędzia bezpieczeństwa:
    • Karta X
    • Green, Yellow, Red
    • Lines and veils
  • Ilość osób: 3-5
  • Ograniczenia wiekowe: brak

Licho nigdy nie śpi

Nigdy nie wiesz, kiedy znajdziesz się w niewłaściwym miejscu i niewłaściwym czasie. Dziś ruszacie w podróż i macie nadzieję, że nie nadepniecie nikomu na odcisk. Z daleka obserwują was czujne oczy, nieludzkie oczy...

  • Czas: 14:00
  • Prowadzi: Serget
  • System/świat: Słowanie 1.5
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery:
    • Przemoc
    • nadprzyrodzone
    • krwawe
  • Narzędzia bezpieczeństwa: Karta X
  • Ilość osób: 3-4
  • Ograniczenia wiekowe: 16+

Tötäl Rändöm Mörk Borg!!!

Zagramy sesję generowaną na bieżąco. Można dorzucać swoje pomysły. Czyli Just-in-time compilation!

  • Czas: 16:00
  • Prowadzi: 7h3m0n
  • System/świat: Mörk Borg
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery:
    • przemoc
    • mroczne nieistniejące kulty religijne
    • cringe
    • flaki
    • substancje odurzające
    • mrok
    • podziemia
    • apokalipsa
  • Narzędzia bezpieczeństwa:
    • Karta X
    • Green, Yellow, Red
    • Lines and veils
  • Ilość osób: 3-5
  • Ograniczenia wiekowe: 18+

Złoty Dzik z Fenios

Z brzegu dochodzą do was pełne strachu okrzyki. Czujecie, jak ziemia się trzęsie i dostrzegacie owianego legendą Złotego Dzika z Fenios – większego niż domostwa – który szaleje pośród miejskich ulic. Jego potężne kły przebijają się przez wszystko i wszystkich, którzy stoją mu na drodze. Ciało bestii poznaczone jest sterczącymi z niego strzałami i złamanymi drzewcami włóczni, jednak nie wydają się one robić na nim jakiegokolwiek wrażenia. Na pysku ma przytwierdzoną łańcuchami maskę, pod którą goreją przepełnione nienawiścią złote ślepia.

Przed wami, wewnątrz miasta, znajduje się posąg królowej Isadory, otoczony przez ludzi trzymających się za dłonie. Złoty Dzik, jakby wyczuwając ich determinację, aby bronić monumentu, zwraca się ku nim i zaczyna szarżować.

Ich przywódczyni, młoda kobieta, która jest niezwykle podobna do tej z monumentu, rozkazuje, aby nie ulegli: „Uzurpatorka Kapra odebrała tron mojej matce. Nie odbierze nam jednak wspomnienia o niej!”.

  • Wyspa z podręcznika głównego
  • Tłumaczenie zasad + stworzenie herosów/in ~40 min
  • 3h intensywnej, pełnej patosu rozgrywki, w której greccy bohaterowie zdecydują o losie wyspy Fenios ;).

  • Czas: 18:00
  • Prowadzi: Gomez
  • System/świat: AGON
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery:
    • brutalność
    • patos
  • Narzędzia bezpieczeństwa:
    • Karta X
    • Green, Yellow, Red
    • Lines and veils
  • Ilość osób: 3
  • Ograniczenia wiekowe: 18+

Meer's Vier

Stary Świat. Jak długi i szeroki, pełen jest konflików. Nie inaczej jest w Imperium, gdzie każdy chcę osiągnąć swoje ambicje. Jedne są związane ze zwykłą szarą prozą życia. Inne zaś mierzą wysoko, aż po najwyższe wieże Altdorfu. Są też tacy którzy chcą się zabawić kosztem innych. I taką właśnie historię chcemy Wam opowiedzieć. Historię konfliku największych kultów Imperium. To starcie może zaważyć na pozycji kultów, a do którego wmiesza się grupa niesympatyzujących z prawem person.

  • Czas: 18:00
  • Prowadzi: Grey Wolf
  • System/świat: Warhammer FRP 4ed
  • Przyjazna początkującym: Tak
  • Triggery:
    • przemoc
    • narkotyki
    • alkohol
    • oszustwo
  • Narzędzia bezpieczeństwa:
    • Karta X
    • Lines and veils
    • System makr na Roll20
  • Ilość osób: 3-4
  • Ograniczenia wiekowe: 18+